نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
12372
-
الف
+

«جهانبخش سلطانی»: طنز فقط برای خنداندن مخاطب نیست

«جهانبخش سلطانی» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» از اشتیاق خود به این سریال گفت.

به گزارش آی فیلم2، «جهانبخش سلطانی» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در تازه ترین مصاحبه خود از آخرین حضورش در قاب تلویزیون گفت.

جهانبخش سلطانی که در سریال های «سرنخ»، «مردان آنجلس» و «یوسف پیامبر (ع)» حضور داشته است، معتقد است که  این روزها شرایط کار سخت شده است و بازیگرانی که قبلاً کارهای تاریخی بازی می‌کردند دوست دارند در تلویزیون حضور داشته باشند و مسئولین و دست‌اندرکاران نباید آنها را فراموش نکنند.

آقای سلطانی که کرکتر آمنهوتب سوم (فرعون مصر) را در سریال «یوسف پیامبر» در گفت و گو با خبرنگار تسنیم از اشتیاقش به این سریال گفت و افزود: اگر در زمان نشر سریال‌ها در خانه باشد  تماشای "یوسف پیامبر" را از دست نمی‌دهد.

سلطانی که اخیرا در سریال کمیدی «کامیون» ایفای نقش کرده همچنین اظهار داشت: درست است که سریال طنز نیاز به خندانیدن مخاطب دارد اما به عقیده من آثار طنز به این مهم دست یابند که در پس هر خنداندن پیامی وجود داشته باشد.

وی درباره  بازی در کنار «مهدی هاشمی» گفت: با ایشان آشنایی دیرین دارم و از بازی در کنار ایشان لذت‌بخش می برم.

جهانبخش سلطانی زاده‌ی 1330هجری خورشیدی در اصفهان است.

وی در سال 1345 فعالیت در تیاتر را آغاز کرد و در سال 1367 با ایفای نقش در فلم «افق» به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور، قدم به عرصه‌ی سینما گذاشت.

آقای سلطانی تیاتر حرفوی را زیر نظر اساتیدی چون ناصر فرهمند و ماشاءالله وحیدی فرا گرفت.

 او به خاطر بازی در فلم «شرم» موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد از جشنواره فیلم فجر در سال 1371 شده است.

این هنرمند ایرانی در سریال های «سرنخ» (1375)، «مردان آنجلس» (1377) و «یوسف پیامبر (ع)» (1387) حضور داشته است.

دانلود سریال یوسف پیامبر

دانلود سریال مردان آنجلس

دانلود سریال سرنخ

ع ا

نظر شما
ارسال نظر